Hans Visser

Hieronder volgt de Nederlandse beschrijving.

Mijn missie als model:

Ik wil kracht bijzetten aan geloofwaardig goede producten, missies, diensten en boodschappen en het vertrouwen daarin helpen versterken.

Korte biografie:

Mijn zoon, eigenaar van het succesvolle reclamebureau The Others, zei op enig moment tegen mij: "Pa, je moet je inschrijven als model. Want ze hebben behoefte aan authentieke, oudere mannen met een expressieve kop!" Nooit eerder aan gedacht. Maar sinds ik dat 4 jaar geleden ben gaan doen ben ik het steeds leuker gaan vinden. Eerst in Nederland met een eerste commercial-opdracht in Portugal en daarna uitbreidend naar België en Duitsland.

 

Ik ben een ondernemende ontdekkingsreiziger die mij 30 jaar geleden daar gebracht heeft weaar ik sindsdien blij en vrij ben: In mijn eigen bedrijf waarin ik mij ontwikkeld heb tot de eerste Vitalisator en Motivatiespecialist in Nederland.

Specifieke kenmerken:

Nederlander/Nederlandse taal

Engelse spreekvaardigheid

Duitse spreekvaardigheid

Lengte: 1,78 cm.

Gewicht: 85 kg.

Flexibel en empathisch

Eigen vervoer.

Ervaring / Portfolio:

In volgorde van meest recent:

  • Vodafone Image Bank (Germany)
  • Real Estate Owner/Print (The Netherlands)
  • WDR4 Radio Campaign/Print (Germany)
  • Print Campaign for the Food Chain Company Aldi (The Netherlands)
  • TV Commercial: Eye Wish - Eyeglasses/Eyeware (The Netherlands)
  • Print Campaign for a Funeral Company (The Netherlands)
  • Company Commercial for VVN (Safe Traffic Organisation in The Netherlands)
  • Company Commercial for Philips Health Care Design Centre (The Netherlands/USA)
  • Magazin Campaign for Unilever (Calvé) (The Netherlands)
  • Introduction Campaign for the Electronic Patient Filesystem in Hospital (UMC Maastricht) ((The Netherlands)
  • Print Campaign for The Beaulieux Group (Belgium)
  • Market Campaign Financial Bank Insinger Gillisen (The Netherlands)
  • Commercial for The Van Gogh Experience (International)
  • International Bank ABN-AMRO / Mees Pierson (The Netherlands)
  • Commercial for a Dutch Home Care Service Organization T-Zorg (The Netherlands)
  • Launch Campaign for Coffee Machines (Philips) (The Netherlands)
  • Newspaper Campaign for the Finance Company Beurswijzer (The Netherlands)
  • Promotion Campaign for the Exposition Bokrijk (Belgium)
  • Print Campaign for the Dutch Tax Organisation (The Netherlands)
  • Introduction Campaign for a Medicin Pentase (Belgium)
  • Campaign for a Residential Investment Property (Vastia) (Belgium)
  • Market Campaign for the Dutch Shipping Company (Rederij Doeksen) (The Netherlands)
  • Promotion Campaign for an Attraction Parc (De Efteling) (The Netherlands)
  • Campaign for a Pharmacy Chain (Medic) (The Netherlands)
  • Print Campaign for the Food Chain Company Plus (The Netherlands)
  • Newspaper Campaign for a Relaxation Chair Manufacturer (Prominent) (The Netherlands)
  • Commercial for the Eyewear Glass Factory Hoya (Portugal)

 

 

 

 

Contact

  Birkstraat 79
3786 HC Soest
035 601 92 75
info@unitedsense.nl
Kenniscentrum   1991 - 2019 © United Sense